Google+ Followers

wtorek, 3 września 2013

Nasza garderoba.

Witam.
Jak już wcześniej wspominałam jesteśmy na etapie kompletowania jesiennych ubrań.
W tym celu udałam się ostatnio do SH i wynalazłam kilka ciekawych rzeczy.


1. bluzka z motylami nie znanej mi firmy DEBENHAMS RETAIL  3-4 lakta - ok.5zł
2. bluzka w paski "nadmorski look" NEXT - 5zł

Śliwkowy płaszczyk ST. BERNARD - 18zł

Turkusowy płaszczyk CHEMISTRY - 3zł

          T 
Hit sezonu jesień/zima 2013 czyli golfy w super kolorach   DUNNES - szt 6zł



A tak się będziemy nosić jesienią :)

Szary płaszcz H&M zeszłoroczna kolekcja - 199zł


Szare buty H&M zeszłoroczna kolekcja - 40zł
czarne buty BOTI - 39zł.

Jak wam się podoba?
Tym czasem uciekamy na spacerek łapać przedzierające się przez chmury promienie słońca.

Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Świetne łowy, a zwłaszcza te z Sh - rewelka;-)
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  2. super te szare dziecięce buty.
    szalenie mi sie podobają :)
    ps. wyłacz proszę weryfikację słowną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilka w zeszłym roku miała podobne butki :)

      Usuń
  3. świetne te ciuszki upolowalas! uwielbiam lowy w SH czasami mozna neizle prelki wynalezc:) pozdrawiam i zapraszam do mnie http;//mamailaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń