Google+ Followers

poniedziałek, 9 września 2013

Pożegnania nadszedł czas :)

Witam.
Duma mnie rozpiera.
Moje dzieciątko zaliczyło pierwszą noc bez pieluchy. Co prawda Majcia odpieluchowana jest już od czerwca ale jeszcze na noc miała zakładanego pampersa tak na wszelki wypadek. I trwało to trzy miesiące. Przez ten czas wszystkie pieluchy zdejmowane rano były suchutkie więc stwierdziłam że nadszedł już czas by ostatecznie pożegnać się z pieluchami.
Jest jeden tylko problem co zrobić z naszymi zapasami Pampersowymi. Mamy jeszcze trzy opakowania w domu :).
Wiem że się powtarzam ale jestem taka dumna z tego małego człowieczka.




A jak Wam dziewczyny idzie, bądz poszło z odpieluchowaniem??
Dobranoc.


3 komentarze:

  1. na noc zakładam pieluchę, ale w dzień śpi bez.
    za trzecim razem się nam udało, E chyba dorosła po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko po prostu musi do tego do dojrzeć, na siłę nic się nie wskóra.

      Usuń
  2. rewelacyjne zdjęcia!!!

    Fajnie że mnie odwiedziłaś, obserwujemy się wzajemnie??

    Całuję

    OdpowiedzUsuń