Google+ Followers

wtorek, 22 października 2013

Nowy cykl - modowe inspirace.

Witam.
 Mój blog nie jest blogiem modowym ale postanowiłam do niego dodać cykl "MODOWE INSPIRACJE".
Moda zmienia się jak w kalejdoskopie i co sezon jest coś innego na topie, a ja nie jestem osobą goniącą za trendami. W mojej szafie znajdują się ubrania w stonowanych kolorach i uniwersalnych krojach. Kupując coś nowego kieruję się podstawową zasadą PONADCZASOWOŚĆ. Do tej pory udawało mi się i ubrania które kupiłam noszę kilka sezonów i nawet wpisują się w panujące trendy :).

Dziś będzie o inspiracji latami 50 i 60 i ikoną mody w tamtych czasach czyli Audrey Hepburn.






A to moja współczesna wersja płaszczyka.

Ten cudny nowiutki płaszczyk kupiłam w sh za 13 zł. Idealny na wiosnę i jesień gdyż nie jest on ocieplany.


Propozycje od projektantów

 CHANEL 

 LOUIS VUITTON

Jestem ciekawa czy podoba Wam się pomysł z modowymi inspiracjami.
Pozdrawiam.











1 komentarz:

  1. Pomysł super. Jestem za... A Mnie się bardzo podoba moda z tamtych lat. A płaszczyk kochana super. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń