Google+ Followers

niedziela, 13 października 2013

Secon Hand'owe zdobycze

Uwielbiam robić zakupy w second hand i towarzyszący temu dreszczyk emocji :)
Ostatnio często wracam z pustymi rękoma z sh ale nie tym razem. Udało mi się upolować kilka ciekawych ubrań.

 
  Letnia sukienka H&M w cudowny wzór ok. 5zł


Sukienka  H&M ok. 5zł


Jeansowe spodenki z paseczkiem EARLY DAYS, te poniżej YOUNG DIMENSION


 
Polarowa bluza z bufkami w cudne jabłuszka:) - 4zł


Miętowa koszulka ATMOSPHERE (uwielbiam takie zwykłe koszulki mam ich mnóstwo) - 5zł


 
Koszulka ATMOSPHERE z aplikacją kokardy - 5zł

Sweter + zwiewna bluzka w groszki (2 w 1) NEXT - 12zł


Krótkie spodenki H&M ok 5zł


 Szalik - 4zł


 
Apaszka w groszki , apaszka w paski BIK BOK



 Jesienne butki NEXT - 13zł


Koturny ATMOSPHERE, wygodne jak kapcie :) - 10zł

Wy również lubicie zakupy w sh??
Pozdrawiam.





11 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam zakupy w sh zwłaszcza te udane :-) spodenki jeansowe i szalik to świetne łupy pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubiłam ale nasze sh podupadły i nie ma już tak fajnych rzeczy jak kiedyś.
    A twoje łupy naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas również sh podupadają, coraz rzadziej można coś ciekawego kupić. Ostatnio zdarza mi się wracać do domu z pustymi rękami nawet w dzień dostawy.

      Usuń
  3. Wow... Twoje zakupy kochana są cudowne. Sweter i bluzka w groszki bomba;-) Ja też lubię zakupy w sh. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny sweterek!! Zapraszam Cię też na rozdanie 15 wosków + kominka ;D wystarczy dodać komentarz konkursowy http://lllilian.blogspot.com/2013/10/rozdanie-woskow-yankee-candle-15-woskow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Toż to wszystko w Weronie?;) ja byłam właśnie wczoraj rano i mówię Ci, masakra. Tyle ludzi było! Zwłaszcza że dzień nauczyciela, więc gimnazja i LO miały wolne więc zamiast do szkoły to do lumpa... pełno młodych dziewczyn... tłok! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy sweterek i jesienne butki w lumpku koło kina Ognisko, reszta z Werony.
      Ja byłam w tamten poniedziałek i nic ciekawego nie znalazłam a w piątek nakupowałam to co powyżej. Wydaje mi się że panie w W dokładały ubrania bo tylu perełek bym nie przeoczyła :)

      Usuń
    2. Też czasami odnoszę wrażenie, że w tygodniu dorzucają jakieś sztuki. Ale kiedyś mniej osób chodziło do Werony i w każdy dzień tygodnia można było spokojnie wygrzebać sporo rzeczy.;)

      Usuń
  6. nigdy nie próbowałam - ale czuję, że podobałyby mi się takie łowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Spróbuj bo warto. w sh można kupić naprawde fajne a czasem nawet nowe z metkami ubrania. No i jaka to oszczędność zwłaszcza przy dzieciach które tak szybko rosną.

      Usuń