Google+ Followers

czwartek, 14 listopada 2013

2,5

   Mam dwa latka, dwa i pół
   głową sięgam ponad stół
   do przedszkola chodzę z workiem
   mam fartuszek z muchomorkiem
   zjadam wszystko z talerzyka
   tańczę kiedy gra muzyka.


Co prawda Majcia nie chodzi jeszcze do przedszkola, nie ma fartuszka i nie zjada wszystkiego z talerzyka ale ma już 2,5 roczku.
Ach jak ten czas gna do przodu.
To tylko 2,5 roku a jakże dużo się zmieniło. Z dzidziusia zmieniła się w mądrą, świadomą istotkę.







Pasjonatka motoryzacji




 Niech Was nie zwiedzie ta grzeczna minka z Majki niezły nerwus i urwis jest :D



8 komentarzy:

  1. Myślalała jak pierwszy tu weszłam że Twoja córka jest starsza od mojej ;-)
    ;p
    świetne foty, u Nas 30tego minie 2,5 roczku :)
    pozdrawiam i u mnie new

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej przez przypadek skasowałam Twój komentarz :(. w czerwcu zaczęłyśmy odpieluchowanie i szybko poszło a od sierpnia już na dobre pożegnałyśmy się z pieluchami :)

      Usuń
    2. Dodałam Cię do linek bo będę odwiedzać:)
      a co do butelki u Nas była tylko przez pół roku i koniec.;p
      nie chciała mleka pić i kaszki jej dawałam w miseczce :)
      pzoa tym karmiłam piersią tylko 9 miesięcy i na butelce była tylko pół roku po karmieniu.
      Teraz lubi mleko od niedawna ale tylko z płatkami ;p
      A Ty kiedy od pampersów oduczyłaś małą?
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękna i bardzo słodka;) śliczne zdjęcia;) Zapraszam na Candy;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna córcia. Frajdą musi być czesanie takich fajnych włosków i te spineczki, słodkość sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje malenstwo ma dopiero 1,5 roczku, ale wierszyk pasuje do niego jak ulal. Moze oprucz tego fartuszka z muchomorkiem… Pozdrawiam cieplutko sliczna Majusie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę duża z niej dziewczynka i już na zdjęciach widać, że bystra :)

    OdpowiedzUsuń