Google+ Followers

piątek, 8 listopada 2013

I love SH.

Witam.
Pochwalę się dziś moją zdobyczą z SH.
Nie jestem zwolennikiem kupowania obuwia z drugiej ręki, ale jeśli buty są w bardzo dobrym stanie, mało noszone i nie są zniekształcone to nie mam nic przeciwko. Jeśli już znajdę taki buty to biorę bez zastanowienia.
I właśnie tak było w tym przypadku. Buty jezzówki z TOP SHOP całe ze skóry i w dodatku NOWE!!! A co najważniejsze pasujące na moje nóżki.








Z kupnem butów zawsze mam problem. Według tabeli rozmiarów noszę rozmiar 36 i właśnie w tym rozmiarze kupuję buty z zagranicznych sieciówek. Natomiast nasze sklepy mają strasznie zawyżaną  rozmiarówkę i gdy sobie jakieś buty upatrzę po przymierzeniu okazuję się że są na mnie za duże i rezygnuję z  zakupu.
Dlatego gdy tylko zobaczyłam te buty od razu trafiły do mojego koszyka.
Są w moim stylu i w moim rozmiarze.
Koszt nowego, skórzanego obuwia 20 zł :D


Uwielbiam takie zakupy a Wy?
Pozdrawiam.




18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie każdemu podoba się taki fason butów. Moja siostra nazwała je FACECIARSKIE.

      Usuń
  2. ciekawe dlaczego ktoś ich nie nosił...
    super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nad tym zastanawiam. Być może że są to buty z magazynu TOP SHOP.

      Usuń
  3. O, jaka fajna zmiana na blogu ;-) Bardzo ładnie!
    Bardzo fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany takie skromne, bo jeszcze nie wiem o co w tym wszystkim chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skórzane buciki do tego bardzo ładne za 20zł- zazdroszczę :) Ja sporo swojej garderoby posiadam z "drugiej" ręki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. są prześliczne;) a i chusteczka też mi się bardzo podoba... Zakupki bardzo stylowe;) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też uwielbiam sh ;-)
    i muszę się wybrac bo juz dawno nie byłam
    U mnie new zapraszam :)

    mama-julii.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio trafiłam podobną okazję w SH. Nowe szpilki za grosze. Kocham takie zakupy :)
    blackcherrylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycona jestem Twoja zdobyczą!!! Za to kocham Sh!!!!

    Obserwujemy się wzajemnie:)

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo a ja jakoś nigdy w SH na buty uwagi nie zwracałam, zawsze tylko ciuszki kupowałam ;) Muszę to zmienić!

    OdpowiedzUsuń