Google+ Followers

poniedziałek, 25 listopada 2013

Inspiracje modowe - TRENCZ

Trencz to jedna z tych rzeczy, które koniecznie muszą znaleźć się w szafie każdej kobiety.
Od wielu lat na topie jednym słowem ponadczasowa klasyka.


















Trencz firmy Jane Norman w moim ulubionym kolorze :)
Wynalazłam go w second handzie za 25 zł. Jest nowiutki, porządnie uszyty i wykończony śliczną biało-szarą podszewką. 
Kolejna ponadczasowa rzecz w mojej szafie która na pewno będzie ze mną przez długie lata i zawsze będzie modna.













3 komentarze:

  1. Bardzo ładny. Zawsze upolujesz coś super. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mnie nie ciągnie do trencza... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam trencz, kupiłam go, gdy byłam w ciąży z E, ale jakoś szczególnie nie lubię płaszczy. założe może raz góra dwa w sezonie :)

    OdpowiedzUsuń