Google+ Followers

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Po przerwie

Witam.
Wracam po długiej przerwie.
Przez ten czas sporo się u nas działo. Tak po łebkach - była angina ropna, przyjazd taty, święta, nowy rok i dużo zamieszania.
Dziś wróciło wszystko do "normy", tato wyjechał, po chorobie ani śladu, święta i nowy rok już za nami.
W tym nowym roku sporo zmian nas czeka, Maja idzie do przedszkola a ja wracam do pracy. Już na samą myśl o powrocie do pracy przechodzą mnie ciarki.
Boję się że nie podołam temu wszystkiemu. Dziecko, przedszkole i praca na dwie zmiany w innym mieście to zdecydowanie za dużo jak dla jednej osoby. No i oczywiście rozłąka jaka mnie i Maję czeka - to jest to czego najbardziej się boję. Od 2,5 lat ciągle razem a już niebawem to wszystko się zmieni. Ehhh.

Może macie jakieś rady, pomysły które pomogą mi tą rewolucję jakoś ujarzmić.

pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Rady nie mam - nie ten etap ale życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia kochana. Myślę, ze sama dojdziesz do wniosku jak to wszystko pogodzić. Noworoczne życzenia ślę kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko samo się wyklaruje i ułoży.
    jak Maja pojawiła się na świecie tez na pewno zastanawiałaś się jak to będzie, a udało się Wam zorganizować i dogadać.
    wierzę w Ciebie. jeszcze zostało parę miesięcy poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj znowu ;-) Wiesz co, ja się bałam pkola ale jak widzę ile radości daje ta instytucja mojej Julce to nie czuję tej rozłąki ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej boję się swojego powrotu do pracy niż tego przedszkola. Pracując w ogóle nie będę miała czasu dla Majci :(

      Usuń