Google+ Followers

piątek, 14 lutego 2014

Czym przegonić zimę?

Jak to czym - KOLOREM !!!
Barwnymi i lżejszymi ubraniami oraz pozytywnym nastrojem.
Tych kilka ciepłych dni dodało mi werwy i pozytywnej energii.
Zaczęłam myśleć o wiośnie , pięknej porze roku podczas której wszystko budzi się do życia.
I ja zaczęłam się budzić z zimowego snu. Postanowiłam ożywić naszą garderobę i wpuścić do szafy więcej koloru.
Pojawił się brudny róż , mięta , biel ale będą one łączone z czernią i szarością.
Kocham kolor szary i nie wyobrażam sobie bez niego życia.














Większość ubrań pochodzi z SH.
Zobaczcie co jeszcze znalazłam na lumpkach wosk YANKEE CANDLE. Kosztował mnie całe 7 gr :)


 Ciekawa jestem jakie Wy macie sposoby na przegonienie zimy.
 Pozdrawiam




14 komentarzy:

  1. te swetry i spodnie to twoje czy Mai? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienia i bardzo ładne balerinki ze złotymi czubkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna ta czarna bluzka!! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cudeńka niech ta zima już odejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O świetne rzeczy. :) U mnie już jest bardzo wiosennie, mam nadzieję, że zima już nie wróci

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię kolory, chcę już wiosnę:)) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ubrania! Nieźle trafiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zakupki! musze się wybrac na wiosenne polowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszę łupów z sh, u nas nic ciekawego nie ma :/
    ale też pastelowymi kolorami w swojej szafie zapraszam wiosnę, chociaż +12 to już prawie jak wiosna :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, u mnie takich bogatych w skarby SH nie ma:(:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybiorę się do Ciebie Kochana na lekcje szperania w SH;) same perełeczki!

    OdpowiedzUsuń