Google+ Followers

czwartek, 27 lutego 2014

DOMINO

Niby nic takiego zwykłe domino a tyle zalet.
Domino to ciekawa alternatywa dla różnego rodzaju puzzli i innych gier. Wspomaga naukę zachowań społecznych przez wspólną zabawę, rozwój wyobrazni i umiejętności kojarzenia , zdolności manualne i pamięć wzrokową.
No i najważniejsze - zajmuję dziecię na kilka dłuższych chwil dzięki czemu mama zazna spokoju :)

My swoje kupiliśmy w Biedronce za 8,99 zł- cena rewelacyjna.
Wykonane jest z drewna co bardzo mnie cieszy.
Zestaw zawiera 28 elementów które zamknięte są w drewnianej skrzyneczce dzięki czemu klocki nie będą pałętać się po całym domu.












Z serii drewnianych zabawek zamkniętych w drewnianym pudełku mamy Hello Kitty i Panią Misiową :)




6 komentarzy:

  1. sUPER takie domino
    Dodaje do linek i zapraszam :))
    Ty też mnie dodaj jak chcedz :)
    Też jestem majową mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te zabawki, mąż ma po pracy zajechać.
    widziałam tez w gazetce koszulki z Mickey i Peppą.
    mam nadzieję, że będą. Em będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam małą uwielbiałam grać w domino:) Ściskam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. My wczoraj też zakupiliśmy, nawet nie sądziłam, ze mój 19miesięczny Syn w ciagu 10 minut opanuje to domino, od wczoraj ciągle układamy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie drewniane zabawki, mój szkrab ma ich kilka :)

    OdpowiedzUsuń