Google+ Followers

wtorek, 11 lutego 2014

Wiosno , wiosno czy to ty???

Dzień dobry.
Długo mnie nie było ale mam usprawiedliwienie :)
Przyjechał "ojciec dziecka" na tydzień więc nie w głowie było mi blogowanie.

Pogoda oszalała, dwa tygodnie temu panowały mrozy a dziś + 10 na termometrze i słonko na niebie.
Korzystamy z pięknej aury, spędzamy jak najwięcej czasu na dworze. Dotleniamy się i wietrzymy głowy by nowe pomysły przychodziły.

Wystarczyło kilka ciepłych promyków słońca i już zaczęłam myśleć o wiośnie i o lżejszej garderobie :). Dobry pretekst by napełnić szafy nowymi ubraniami. Ja już popełniłam kilka zbrodni w tym temacie o czy będzie niebawem.









7 komentarzy:

  1. Wiem, że jeszcze nie powinnam myśleć o wiośnie, bo jest jeszcze do niej trochę czasu, w końcu mamy dopiero luty, ale cały czas ją czuje i mam wrażenie, że wiosna już tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez juz czuje wiosne. piekne stylizacje i czekam na te nowe nabytki. sciskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. oj wiem coś o zakupach.
    siedzę tylko w sklepach on line i kupuję.
    mąż z domu mnie wygoni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) poproszę o stronki na których trwonisz majątek.
      Ja właśnie zaglądam do NEXT ale ceny powalają.

      Usuń
  4. Również wyczekuje wiosny! Trochę strach już się cieszyć bo zima może jeszcze wrócić!

    OdpowiedzUsuń