Google+ Followers

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Usprawiedliwienie.

Witam.
Mało mnie tu bo mam lenia i brak mi jakoś energii.
Poza tym ten blogowy świat jest jakiś inny.
Taki mało prawdziwy oczywiście jak dla mnie.
Mam wrażenie,że co poniektórzy "sprzedali" się a ich blogi przepełnione są reklamami.
Takie mam odczucia, drażni mnie to niemiłosiernie.
Nie mam nic przeciwko zarabianiu na blogu czy reklamowaniu czegoś co jest faktycznie godne uwagi i w rozsądnej ale bez przesady.



A co wy uważacie na ten temat???

6 komentarzy:

  1. To prawda niektóre blogi są przereklamowane zbyt bardzo, ale nie mam nic przeciwko...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. spinaj dupsko i do roboty!
    koniec użalania się nad sobą!
    skopię Ci inaczej 4 litery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana Ty to umiesz zmotywować człowieka :)

      Usuń
  3. Dlatego u mnie nie ma żadnych reklam hihi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest dla ludzi i nie mam nic przeciwko kilku reklamom.
      Ale nie praktycznie w każdym poście.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Może masz rację co do tego... i nagle blog traci swoje pierwotne przeznaczenie...
    Ale warto jednak pozostać tutaj, gromadzić wspomnienia i zapisywać piękne chwile :) Na pewno są wśród Twoich znajomych blogowiczów ludzie, którzy chętnie do Ciebie zajrzą na pewno nie dla powodu którym są posty "sponsorowane" :)

    OdpowiedzUsuń