Google+ Followers

czwartek, 26 czerwca 2014

Przed przedszkolem.

Od września Maja idzie do przedszkola, bardzo się tego boję.
Nie wiem jak szybko córa się tam zaaklimatyzuje.
Chciałam jej to trochę ułatwić więc prowadzam ją choć na chwilkę do przedszkola w którym pracuje moja mama. Chcę by oswoiła się z dziećmi a przede wszystkim z przedszkolankami.
Ku mojemu zdziwieniu Maja wleciała do sali pełnej dzieci wzięła sobie kilka aut i jak gdyby nic bawiła się.
Nawet nie zauważyła mojej nieobecności.











I nawet umie po sobie posprzątać.

Kiedy ona tak wyrosła.
 Jeszcze wczoraj była taka malutka a dziś to już duża dzielna dziewczynka.
Choć obawy są to wiem że w przedszkolu Maja poradzi sobie bardzo dobrze.

A jak Wy przygotowujecie się i Wasze pociechy przed posłaniem ich do przedszkola?



12 komentarzy:

  1. Fajnie że macie taka możliwość "aklimatyzacji" w przedszkolu. Jej dobre samopoczucie może też być spowodowane obecnością babci. Będzie chodziła to tego przedszkola czy innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja idzie do innego przedszkola, nad czym ubolewam.
      Wcześniej chciałam posłać Maję do punktu przedszkolnego by oswoiła się ale niestety nie było już miejsc.

      Usuń
  2. dobrze, że ma taką możliwość.
    świetna ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedszkole to dla dziecka mnóstwo dzieci zabawek i zabaw . Czego tu sie bać? :) Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziutka!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dzielnym przedszkolakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty masz lepiej bo Twoja mama będzie blisko więc będzie ok.
    Ja od września moją Julkę daje do przedszkola i panikuje, ale nasze córki sobie poradzą zobaczysz, nie będą chciały wyjść z przedszkola do domu ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    mama-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja niestety nie będzie chodziła to tego przedszkola w którym pracuje moja mama.
      Tak więc jestem pełna obaw tak jak Ty.
      Ale na pewno dadzą sobie radę :)

      Usuń
  7. często to my rodzice bardziej przezywamy te rozstanie i przekazujemy swój lęk dziecku, bedzi dobrze zobaczysz :)
    pozdr i zapraszam do nas na nowe katy www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że to , co zrobiłaś to chyba najlepsza aklimatyzacja dziecka do przedszkola. Poza tym dużo bym mówiła, tłumaczyła, co się niedługo w jej życiu zmieni. Niech nie będzie zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój syn idzie do szkoły-do zerówki. Też mam obawy... ale mam nadzieję, że jakoś to będzie. W końcu my tez chodziłyśmy i jakoś przeżyłyśmy. ;) Mam nadzieję, że nie będzie tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie,że macie taką możliwość aklimatyzacji. moją Lilkę przedszkole czeka za rok (o ile się dostanie...) a mi na samą myśl robi się gorąco..

    OdpowiedzUsuń