Google+ Followers

sobota, 12 lipca 2014

"Niewiele do szczęścia pot­rze­ba: trochę pias­ku, morza, nieba... "

Za nami cudowne 5 dni spędzone nad Bałtykiem.
Pogoda dopisała, jak nigdy.
Co tu dużo pisać, zobaczcie sami jak było



















Pobyt nad morzem zdecydowanie służy Mai.
Morskie powietrze zaostrzyło jej apetyt.
Jadła wszystko co się jej dało, sama nawet upominała się o jedzenie.
Śniadanie, obiad czy kolacja znikały z Majciowego talerza.
Nawet nie wiecie jaką radość mi to sprawiało, patrzeć na moją córę która je, sama bez marudzenia, grymaszenia.
 Niby nic nadzwyczajnego a dla mnie przepiękny widok, kojący serce.



20 komentarzy:

  1. Też by mnie to uszczęśliwiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W Rewalu. To nasz 3 raz w tej miejscowości :)

      Usuń
  3. Super wypoczynek :) Widać że morze służy nie tylko Mai :) Pięknie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie byłam nad Bałtykiem, tęsknie za naszym morzem. Zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałtyk jest piękny :) mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się zabrać moich chłopców na kilka dni :)
    Takie powietrze dla niejadka jest świetne a do tego dochodzi szaleństwo na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka szkoda że ja mam do przejechania całą Polskę żeby znaleźć się nad morzem .. zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My blisko też nie mamy.
      Jechaliśmy 8 godz w dodatku autobusem.

      Usuń
  7. mi też bardzo tęskno do polskiego morza!
    cudowne chwile tam zawsze spędzałam:) więc Tobie strasznie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Wam zazdroszczę!
    ja też chce takie wakacje, niestety w tym roku nie możemy sobie pozwolić, tylko będziemy jezdzić nad wodę ale dobre i to, za rok będzie lepiej :)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia ! Zazdroszczę wam wyjazdu nad morze, my pojedziemy w przyszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na nas morze musi poczekać do sierpnia .... i liczę na taką pogodę jak u was :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Bałtyk. My byliśmy w Rewalu w tamtym roku :) Też uwielbiam widok jedzącej ze smakiem mojej Mai - niestety to rzadki widok.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj wiem coś o tym. Serce matki rośnie gdy dziecku dopisuje apetyt :)) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko pozazdrościć fajnych zdjęć i wakacji :)
    Inny klimat i malunia nabrała apetytu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia, widać, że cudownie spędziliście czas:)) Pozdrawiam Was słonecznie, właśnie z nad morza;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję odpoczynku. Szkoda tylko, że taki krótki. Moja wesoła gromadka w tym roku odpuściła. Było parę ważniejszych spraw, ale za rok... któż to wie. PS. fajne focisze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwie sielski wakacyjny klimat ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Było pięknie, żałuję, że nie było mi w tym roku dane pojechać nad morze:)

    OdpowiedzUsuń