Google+ Followers

czwartek, 4 grudnia 2014

Brak czasu

Witam po bardzo długiej przerwie.
Przyznam się bez bicia że nie mam czasu na blogowanie.
Nadal uczymy się z Mają nowej rzeczywistości. Ona w przedszkolu a ja w pracy.
Maja trochę choruję, od września to już trzeci antybiotyk. Jak już wpadam w wir pracy to ona choruję i muszę brać tak bardzo lubiany przez pracodawców druk L4.
Ale nikt nie mówił że będzie łatwo, trzeba zacisnąć zęby i iść do przodu.

Maja została pasowana na przedszkolaka, w przedszkolu tworzy piękne prace i w ogóle lubi tam chodzić :)














Zbliża się Mikołaj miałam przygotowaną niespodziankę dla Mai, miało być kino, kucyki Ponny i mnóstwo atrakcji niestety spędzimy ten dzień w domu. Ale nadrobimy stracony czas :).

A Wy zaplanowałyście coś na Mikołaja dla swoich pociech?


4 komentarze:

  1. Odnajdziecie się obie i na spokojnie wszystko sobie poukładacie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że nie dziwię się że robimy sobie przerwy od blogowania. Czasami po prostu nie da się wykrzesać chwili czasu by tu przysiąść, napisać kilka zdań, dorzucić piękne zdjęcia a tym bardziej wyczytać wszystkie wpisy.
    Ja również miałam przerwę... ale wróciłam :) mam nadzieję, że i Wy od czasu do czasu będziecie zaglądać :*

    Pozdrawiamy i życzymy przede wszystkim ZDRÓWKA!
    care-mg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, znam ten ból, kiedy trzeba i pracować i zajmować się dziećmi oraz domem... Nie jest łatwo, ale życie czasami pisze takie skomplikowane scenariusze...
    Zyczę dużo zdrówka i cierpliwości... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twója córka przypomina mi dziewczynke z bajki "Masza" ma takie niebiańskie oczka i jasne włosy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń